Databay

Wie zijn wij? 

Bij Databay vertalen we data naar intelligente marketing. Naar concepten die hout snijden en campagnes die keiharde resultaten opleveren. Als onderdeel van het internationale en NYSE-geregistreerde communicatienetwerk The Omnicom Group, staan we met onze voeten in de marketing- en communicatieklei. Dat betekent dat jouw concepten ook echt in de praktijk gebracht worden bij klanten als Air France-KLM, Centraal Beheer, McDonalds, Marktplaats en Holland Casino.

We baseren we onze marketing op big data. Niet puur op de bits and bytes, maar op de informatie die daarin verscholen ligt. Deze vertaalslag maken we voor en samen met onze klanten. We denken niet in hokjes en kunnen de data en de daaruit voortvloeiende actionable insights in elke marketingvorm gieten.

Bedenk, leer en innoveer!

Innoveren zit in ons DNA. We bedenken aan de lopende band nieuwe klantstrategieën, analysetechnieken of marketingtoepassingen – of zetten bestaande technieken op een innovatieve, frisse manier in. Altijd samen met onze klanten, waar we intensief contact mee onderhouden. We betreden nieuwe paden. Denk hierbij aan het verfijnen van voorspellende modellen en het toepassen van zelflerende modellen (machine learning).
Onszelf ontwikkelen doen we middels de Databay Academy, waar we werken aan consultancy skills, analytische vaardigheden en toolkennis. Een eigen Personal Coach helpt je om qua kennis en skills in shape te blijven.


Ontdek meer over ons op www.databay.nl!

Summary